Pages

Sunday, January 30, 2011

mode : flowery~

hai sume. entry ni adelah tentang hati yang kena curik separuh. haha. sebab ape separuh? sebab tak bagi semua la. ekeke. sedang berkira-kira untuk mengisi kekosongan tempat duduk barisan hadapan.
~~~~~o~~~~~

ape yang aku taip kat atas tu tak sempat nak publish aritu. pentu pulak, sekarang da kene curik sume. ahaks. memang ade hikmah ape yang berlaku. yes. aku tak tau nak taip ape sebenarnye. sangat gembira tak terkata. akhirnya ade jugak kesudahan. *tarik nafas lega*

i've got a beautiful rainbow after the tsunami..the diff is, that rainbow won't dissapear..thx Allah~

p/s : dear rainbow, thx for everything..

Monday, January 24, 2011

ting tang ting tang alexander~ bahaha

aku malas nak cite banyak, yang aku tau sepuloh kali aku ulang tayang pon aku tetap gelak sampai sakit perut. tengok jelah. bukan chef wan, tapi chef tu, chef tukang masak..bahaha adoi~

Sunday, January 16, 2011

suke kamu!

i adore u! suke kamu! kenape kamu comel sangat!

sumber : facebook.com/helizahelmi

p/s : bile la aku leh cantik macam ko. adey +_+...

Thursday, January 13, 2011

Stranger

tah sape la makhluk ni..mesej merepek kat YM aku..korg nak tau dialognye? meh bace ramai2..

klik gambar untuk tumbesaran

Tuesday, January 4, 2011

i dO NOT trust u anymore..

aku rase memang aku da salah pilih kawan untuk aku percaya. untuk simpan rahsia aku. untuk jaga air muka aku. salah, memang salah. nak undur balik pon tak bole. takpelah, kite tengok kehandalan die mengampu, menjatuhkan air muka org, dan teknik bercerita tentang keburukan org lain.

p/s : mess up with me huh?

Sunday, January 2, 2011

yuss, sumpah kau cantik.

Yus, tahniah..da jadi tunang orang ko skrg eh? nikmati la gambar yang sempat camera sony maroon aku tangkap. eh tapi ade jugak curik dari fb yus. hehe..jangan marah eh yus..=]


sweet jek mereka berdua nih..


bakal mak mertua sarung cincin, huhu ketaq.


cincin merisik & bertunang


kek secret recipe tau.


mase borak2 dengan yus dalam bilik. candid.


mase nak ambik gamba ni tiba2 yus beralih tempat pulak.
aku suruh die berdiri balik kat tempat tu, lepas tu die pandang camera.
aku cakap sambung la borak. sume gelak, hehe.


cantik kan?


kami. (dari kiri) wanie, yin, yus.


kami lagi. yin da pregnant 5 bulan lebih.


yus & aku

p/s : wanie, mashi..lepas ni korg pulak. =P~

Saturday, January 1, 2011

b0olsheet.

klik gamba untuk tumbesaran.

itu ayat dari filem papadom. mungkin ta same tapi similar la. b0olsheet. yes memang sesuai gelaran tu untuk kau. kau ingat aku diam kau bole pijak2. aku pecaye kat kau, aku tak kisah macam mane gaye hidup kau sebab aku takde hak untuk tentukan kehidupan kau. aku terima kau seadanya, aku layan kau macam semua yang lain. ape yang kau buat aku tak pernah cerita ape2 pon kat sape2.

tapi bende yang aku dengar tadi betul2 buat aku rase kau ni memang tak sedar diuntung. chilake, tak sedar diri. aku bagi bunga, kau bagi taik kat aku. aku tak pernah berkire dengan kau.
kau memang sampai hati buat aku macam ni kan? ape kau ingat kau bagus sangat. takpe, bangkai gajah sampai bile bole sorok kan? kau tunggu la nasib kau. kau ingat dengan perangai kau yang tunjuk bagus tu orang akan pecaye ke. buat mase ni ye mungkin orang akan termakan ape yang kau cakap. kau bgtau sume yang kau bagus, kau cakap orang lain macam tula, macam nilah..sume tak betul, sume tak elok. kau ajela yang perfect. depan aku kau cakap potpet2 pasal minah tu, depan minah tu kau cakap plak potpet2 pasal aku.

aku memang panasss hati dengan kau wahai si mulot longkang. yang paling aku geram sangat kau bgtau hal peribadi aku kat orang yang aku hormat. eh, kau ni memang tak tau malu kan. aku rase jijik tengok muke kau, kau tau tak? jijik. orang kutip sampah tu lagi mulia dari kau.
aku nak tengok sampai bile kau mampu bertahan dengan strategi kipas kau tu. we'll see.

p/s : bikin gua panas, panasssssssss. fcuk.