Pages

Friday, October 14, 2011

ingin kulit muka cantik, gebu dan menawan?

hai, entri kali ni aku nak kongsi dengan korg semua. nak tak korg bangun pagi2 dengan muka yang segar-bugar, tegang dan sihat? sure nak kan? tipu la kalau ada yang cakap, "i tak kisah, nyah" mak kisah nyah oooi~ haha. ye memang ade yang tak kisah. aku dulu pun tak kisah jugak, tapi lama2 jadi kisah bila tengok kulit muka orang lain cantik macam anak dara. walaupun aku sendiri anak dara tapi tak secantik mereka. ok, saya mahu juga.

tiba2 ex-housemate aku syorkan aku, facial mask. yang aku suka, facial mask ni ade macam2 jenis. bukan untuk dimakan ye, untuk di tepek ke muka dan aku sendiri pun dah guna 3 dari jenis2 tu. sangat selesa dan rasa segar je bangun pagi. sebenarnya lepas pakai tu pun boleh rasa perbezaannya. sungguh.


 Yogurt Mask
yogurt berupaya memberi kesan supaya kulit wajah akan menjadi gebu, licin, mengurangkan dan menghilangkan kesan jerawat jika diamalkan.


 Southern France Apricot Mask
aprikot mengandungi vitamin A, B dan C. 
amat baik untuk melembapkan kulit yang kering.


 Bird's Nest Collagen Mask
oh yes. berupaya melicinkan dan memutihkan kulit muka.


Milk Extract Brightening Mask
 susu mempunyai kebaikan untuk kulit muka agar tampak muda.


 Herbal Anti-Acne Mask
tak siapa mahu jerawat kan? memang sesuai untuk menjauhi jerawat. =]


All of them


comel kan packaging dia. ini yang masih tinggal, yang lain dah habis kena tunggu re-stock. =] kalau ade yang berminat boleh tinggalkan komen atau email ke hudadida@gmail.com. oh, lupa postage Rm5.00 tapi kalau terlebih berat Rm6-7 macam tu ye.

p/s : oh, saye nak re-stock untuk diri sendiri pula. (^___^)v

No comments: