Pages

Friday, April 22, 2011

kau sialkan aku?


apa masalah kau pon aku tak tau.
kau sialkan aku? kalau macam tu kau pun sial jugak la.
sbb kau pun makhluk Allah. ituje.

p/s : kalau bosan tak payah la baca. ada kebodohan disitu.

7 comments:

Farihah Ahmad said...

eeee sumpah loser gile org mcm tu....

hudadida said...

Farihah Ahmad:
haaa..tau xpe kan..
sumpah gelikkk!
toksah layah, org gila..

nadeafu chan said...

erk?sakit ke ape org tu..

hudadida said...

nadeafu chan:
a'a nad..die sakit, sian die..
sakit OTAK..=P~

Cik aPpLe said...

AHAHA ! selambek gile org tuh ! hadess ko de wat pape ke kat dye ??

kAy's said...

buat hape dia ade blog klu xkasi org dtg melawat??pelik2....sabo jer lah...=P

hudadida said...

Cik aPpLe:
hesh..takde keje la aku nak wat pape kt die..
baik aku wat die jatuh cinta ngan blog aku..lg bagus..hikhik =P

kAy's:
ha aku lg pelik..hehe
sabo ni sabo..=D