Pages

Friday, April 29, 2011

entri ini tentang diri sendiri


ape yg selalu aku takutkan dah jadi
bila persahabatan dah tak jadi priority
masing2 dah tak kenal diri sendiri
ungkapan maaf dah tak ada erti

masalah kau bukan lagi masalah aku
segala yg baik dah nampak macam hantu
bahasa pun dah tak lagi macam dulu
macam itu ke bila dah tak sebulu?

luahan aku bukan nak tarik simpati
cuma ekspresi apa yg aku lalui
bila kau dan aku tak lagi memahami
pengorbanan aku kau buang ketepi

dulu kita saling berganding bahu
semua masalah kau aku bantu
walau tak selesai aku tetap disitu
sbb aku hargai persahabatan kita yg satu

aku tak pernah berkira ini dan itu
cukup kalau dihargai ape yg pernah aku buat dulu
bila duit jadi dinding disetiap penjuru
semuanya habis berkecai macam tu

aku bukan jenis pentingkan diri
mintak maaf walau bukan salah sendiri
mungkin tersalah kat situ atau kat sini
semoga dapat ape yg sama2 kita cari

p/s : tlg doakan aku dapat kerja cepat ye. thx u.
p/ss : kan bagus kalau aku kaye T_T amin.

4 comments:

Zura said...

masih mencari keje lg ke huda...

hudadida said...

Zura:
a'a la zura..
susanye nk dpt keje skrg T_T
kt tmpt zura ade nk pkai org x?

Farihah Ahmad said...

yaanggg, kan bagus kalo KITA kaya~

hudadida said...

Farihah Ahmad:
betul lah tu kan..
kan bagus kalo kita kaya..
kan bagus kan..
kalo lah kita kaya..T_T