Pages

Friday, April 8, 2011

award for 100th follower

hoyeh3~~ hari ni godek2 blog dan tiba2 hati jadi bunga2 so flowery,
baru ternampak follower aku sekarg dah mencecah 103..
alhamdulillah, siapa taknak ada ramai follower kan?

hohoho...trimas3..vanekem3..tocey3..thxYou3.. =D


oleh kerana itu..ada hadiah untuk 100th follower aku, tenenet teneeett~~~~

cikyuz, sudilah trima award ini dari saya..

followers yg lain pon ada, jangan merajuk dulu..aku tak hampakan korg,
aku ada award jugak sbb korg sudi dan setia jadi follower aku selama ni..
so trima lah award kat bawah ni~~

jangan serik untuk komen dan share apa2 kat sini ok =D~~

p/s : juta trimas untuk korg semua..=]

3 comments:

Rose Johari said...

thank, dah ambil award ni...hepy blogging :)

cik yuz said...

waaa.....tq..tq for the nice award =)

happy blogging ya....

hudadida said...

Rose Johari:
okey, ur welcome rose..thanks~

cik yuz:
u r welcome..

p/s : happy blogging to both of u~