Pages

Sunday, January 30, 2011

mode : flowery~

hai sume. entry ni adelah tentang hati yang kena curik separuh. haha. sebab ape separuh? sebab tak bagi semua la. ekeke. sedang berkira-kira untuk mengisi kekosongan tempat duduk barisan hadapan.
~~~~~o~~~~~

ape yang aku taip kat atas tu tak sempat nak publish aritu. pentu pulak, sekarang da kene curik sume. ahaks. memang ade hikmah ape yang berlaku. yes. aku tak tau nak taip ape sebenarnye. sangat gembira tak terkata. akhirnya ade jugak kesudahan. *tarik nafas lega*

i've got a beautiful rainbow after the tsunami..the diff is, that rainbow won't dissapear..thx Allah~

p/s : dear rainbow, thx for everything..

2 comments:

Farihah Ahmad said...

mcm best je ek hati kena curik separuh! ;p

hudadida said...

Farihah Ahmad:
ngeee..mula2 separuh la..
pastu sume skali die curik, tak tggal abis dah..hikhik