Pages

Saturday, January 1, 2011

b0olsheet.

klik gamba untuk tumbesaran.

itu ayat dari filem papadom. mungkin ta same tapi similar la. b0olsheet. yes memang sesuai gelaran tu untuk kau. kau ingat aku diam kau bole pijak2. aku pecaye kat kau, aku tak kisah macam mane gaye hidup kau sebab aku takde hak untuk tentukan kehidupan kau. aku terima kau seadanya, aku layan kau macam semua yang lain. ape yang kau buat aku tak pernah cerita ape2 pon kat sape2.

tapi bende yang aku dengar tadi betul2 buat aku rase kau ni memang tak sedar diuntung. chilake, tak sedar diri. aku bagi bunga, kau bagi taik kat aku. aku tak pernah berkire dengan kau.
kau memang sampai hati buat aku macam ni kan? ape kau ingat kau bagus sangat. takpe, bangkai gajah sampai bile bole sorok kan? kau tunggu la nasib kau. kau ingat dengan perangai kau yang tunjuk bagus tu orang akan pecaye ke. buat mase ni ye mungkin orang akan termakan ape yang kau cakap. kau bgtau sume yang kau bagus, kau cakap orang lain macam tula, macam nilah..sume tak betul, sume tak elok. kau ajela yang perfect. depan aku kau cakap potpet2 pasal minah tu, depan minah tu kau cakap plak potpet2 pasal aku.

aku memang panasss hati dengan kau wahai si mulot longkang. yang paling aku geram sangat kau bgtau hal peribadi aku kat orang yang aku hormat. eh, kau ni memang tak tau malu kan. aku rase jijik tengok muke kau, kau tau tak? jijik. orang kutip sampah tu lagi mulia dari kau.
aku nak tengok sampai bile kau mampu bertahan dengan strategi kipas kau tu. we'll see.

p/s : bikin gua panas, panasssssssss. fcuk.

7 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

sabar2..huhu.

yana said...

hurmmmm...

hudadida said...

sugar2 kapas strawberr:
tgh sabar separuh mati da nih..

yana:
hurmmm jugak

yana said...

knp kte same????hehehe

hudadida said...

yana:
huhu..tiap org ade persamaan dan perbezaan.. ;]

Anonymous said...

huuuu

hudadida said...

Anon :
trimas kerana meng-komen Anon =]