Pages

Tuesday, November 30, 2010

sick.

demam seminggu.
lepastu alegik ubat pulak.
badan merah2 gatal2.
huhh..letih betul sakit nih.

Sunday, November 21, 2010

silence is better than word


kdg2 diam tu lebih baik dari berkata2..aku ade rase letih sebenarnye hidup macam ni. takde pencapaian dalam hidup. rase macam bagus kadang2 tapi habuk je. debu. aku cemburu dengan org yg hidup bahagia. cemburu dengan sape2 yg ade sbb yg sgt kuat utk terus hidup selain Allah. aku nak jadi org2 berjaya. aku nak jadi org yg hidupnye berjaya, disenangi sume org. dihormati. dihargai. mgkin terlalu banyak permintaan aku, mgkin aku belum layak utk dapat sume tu.

Friday, November 5, 2010

thx u Allah

aku banyak hadapi dugaan, rintangan untuk bangkit semula. ade mase aku rase lemah sangat. rase macam sume ni tak adil untuk aku. teruk kan? tapi aku tak bole bohong, mmg tu yg aku rase. tapi sekarang aku sedar..

bak kate Zue Tahir : betul tue huda...sbb tue kita kena sentiasa bersyukur dgn ape saje pemberian dari Dia....

mmg betul, memang Allah da tentukan sesuatu musibah untuk diberikan kebaikan yg lain..sekarang aku faham. bila kite tak dapat apa yg kite nak, mesti ada keburukan yg kite tak tau, akan nampk kemudian hari..thx u Allah, for let me see this..

p/s : aku da dpt kerja baru. alhamdulillah. semoga Allah permudahkan jalan hidup aku. amin.