Pages

Sunday, November 21, 2010

silence is better than word


kdg2 diam tu lebih baik dari berkata2..aku ade rase letih sebenarnye hidup macam ni. takde pencapaian dalam hidup. rase macam bagus kadang2 tapi habuk je. debu. aku cemburu dengan org yg hidup bahagia. cemburu dengan sape2 yg ade sbb yg sgt kuat utk terus hidup selain Allah. aku nak jadi org2 berjaya. aku nak jadi org yg hidupnye berjaya, disenangi sume org. dihormati. dihargai. mgkin terlalu banyak permintaan aku, mgkin aku belum layak utk dapat sume tu.

3 comments:

Farihah Ahmad said...

action speaks louder than word. eh, ada kaitan tak?

Zura said...

klau kite rase kite xlayak maka Allah xkan tolong kite huda..blm mase je..

hudadida said...

Farihah Ahmad:
erm..de kaitan sikit2 kot..hihi

Zura:
erm..mgkin kot..
kne tggu masenye..=]