Pages

Wednesday, March 17, 2010

bila kawan manjadi pengkhianat

 
tak sangka sungguh die macam tu. aku ingatkan aku bole harapkan die. aku cerita untuk mengadu la kan, da name pon kawan..sebab aku percayakan die..tapi sanggup die cerita pada org lain. terkilan nye..aku aggap die kawan tapi tak sangka die cerita hal peribadi aku pada org lain. tu baru sorg. macam mane plak dengan lain2. hurm..menyesal aku cerita dgn die. bukan aku nak cakap aku baik tapi sekurg2nye aku tak cerita rahsia org pada sape2..lebih2 lagi org yg aku anggap kawan. tak tau nak gelar die ape. yg buat aku terkilan sgt2 tu..depan aku die dgr masalah aku, bagi pandangan, suh aku sabar banyak2, solat + doa banyak2..tapi rupa2nye tak ikhlas pon nak tolong..berlakon je depan aku..kalo tak bole tolong terus terang jela, tak payah bagi alasan..aku bole terima, tapi bile die buat macam ni..buat aku sedar yg kawan pon tak bole dipercayai..terima kasih banyak atas budi kau pada aku, atas masa yg kau luangkan untuk aku, dan terima kasih kerana mengkhianati kepercayaan yg aku da bagi pada kau..*GTH*

pernah tak korg alami situasi macam ni? ape yg korg buat dan akan buat pada betrayer tu?

1 comment:

Miss Q said...

Hello!

Sila jawab tag saya di sini:

http://karipapsayur.blogspot.com/2010/03/tag-kamiblogger-biggest-contest.html

TQ