Pages

Sunday, January 17, 2010

gudbye 2009..hello 2010


 
agak terlambat nak wish hello to 2010..tapi ok je kan..harap tahun ni bole menjana kehidupan yg lebih smpurna..hutang piutang dapat dilangsaikan..hubungan sesama insan dapat dieratkan..untuk kawan2 yg sentiasa ada..trimas..harap msih ada lagi untuk tahun ni..jugak trimas untuk family yg selalu ada didepan mata..harap jugak tahun ni dapat buang segala kenangan yg pahit macam peria tuh..moga2 dapat cekalkan hati untuk tempuh dugaan yg bakal datang..

5 comments:

JANETNORLIAH2001 said...

da 17 ari bru nk ucap erk...lma xupdate blog...busy keje bru ke???ke kt FB

hudadida said...

JANETNORLIAH2001:
ahaha..anda sgt pndai..
bru start keje..xle nk on9 sgt..
kalo on9 pn smpt harvest jek..haha

wanshah said...

uihh.. cik huda ni pun minat bercucuk tanam sama incik mukabuku ke?.. huhuhuh.. tanam betul2 atas meja la baru best. :P

psychopath said...

ikan sardin bole?

hudadida said...

wanshah:
hehe ye saye sangat minat..

psychopath:
erm..kalo makan ikan sardin yg bukan dalam tin lebih bagus la..
aku tak galakkan makan sardin dalam tin..sebab ade bahan kimia yg diletakkan untuk merapuhkan tulang ikan..bad for human ok.

p/s : takat didih air pon tak bole rapuhkan tukang ikan.. ;)