Pages

Monday, December 7, 2009

kenape?

kenape kau bole buat maca tu tapi aku tak bole?
kenape kau senang je nak buat kesimpulan?
kenape kau macam ambik mudah?
kenape kau macam tu?
kenape semua macam tak peting bagi kau?
kenape kau buat2 tak tau?
kenape aku perlu fikirkan kau?
kenape aku nak emosi plak nih?
kenape aku rase tak selesa?
kenape dia macam seronok je eh?
kenape aku kisah kalo die seronok atau tak?
kenape aku membebel ni?
kenape aku tak biarkan saje?

sebab die bessssssssssssssst..lah sangat kan..

2 comments:

Nur Hazlin said...

kenape saye tak paham ape awak tulis .. hehe ..
what the hal nye ni ?

Zura said...

ape ke he nye nie huda ooi...