Pages

Wednesday, November 4, 2009

Untuk Awaklah




lagu ni sy tujukan untuk awak ok. kalo awak bace..i bet awak mesti senyum sorang2 *kalo takde sape2 kat sebelah la kan*. kalo awak tak senyum awak akan termenung. takyah pikir lah. layan je..=]

Mila - Jika Kau Ubah Fikiran

diriku sedar siapalah ku di matamu
hanya sebutir pasir di pantai kau berlabuh
cukup di situ hasrat ku terkubur
kau juga bilang kau belum bersedia lagi
untuk mengganti pasangan dalam sanubari
mungkin kerna masih basah luka lama

chorus
jika kau ubah fikiran
aku kan setia menanti
jika kau perlukan teman
carilah di sini
jika kau ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika kau ubah fikiran

akan ku serah segalanya oh kepadamu
senang atau susah aku tabah 'tuk menempuh
tapi sayang hatimu belum terbuka

ulang chorus

aku mahukan kamu
sungguh benar dan jujur
aku mahukan kamu
sungguh benar dan jujur
tapi sayang hatimu belum terbuka

ulang chorus

aku kan setia menanti
jika kau perlukan teman
carilah disini
jika kau ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika kau ubah fikiran

p/s : hesh..pueh aku carik video lagu nih..kat tiubkau aku jumpe ni je. carik kat imeem takde plak. tekan jelah tiubkau tuh kalo nak dengar eh =D~

4 comments:

.ib. said...

suke lagu nih~~~! suare mila dh lain tak mengade2 dh... ;)

Farihah Ahmad said...

alaaa... bkn ntok aku kehh~

hudadida said...

.ib.:
ehehe..a'a suara die lain kan..
i like it to0.. ;]

Fariha Ahmad:
ahaks~
bukan la..
tp kalo nk denga dialu2kan.. ;]

rAtu saLju™ said...

salam huda....jom join..cek it out kat blog!