Pages

Tuesday, October 13, 2009

saye tau awak..



saye suke tanye awak macam tu. saye tau awak akan jawab yang same, tapi saye tetap nak tanye lagi soalan tu. saye tau mesti awak rimas kan? saye tau, awak tau ape yang saye rase. saye bukan sengaja nak buat mcam tu. awak, saye mintak maaf. saye tau awak tak suke. saye tau awak perasan sume gerak geri saye. awak tau ape yang saye nak. awak tau perasaan saye dan awak buat2 tak tau tapi awak tak pernah hilang dari hidup saye, saye tau awak nak jaga hati saye. awak taknak saye jadi macam dulu. saye tak marah. saye faham. saye tau awak..

9 comments:

muyyaQ said...

saye xtau ape2. haha

sweet.ants said...

lorr nape ni?
sedih jer...

hudadida said...

muyyaQ : hehe xtau xpe.. =P

sweet.ants : erm..mo0d cedey

Zura said...

ari tue nk komen entry nie lah tp xleh...so bile dh dpt masuk nie xingat nk komen ape plak...hehehehe...

nti klau ade entry br kite komen erk...peaceee

hudadida said...

zura : ehehe..cowy..aritu embeded die x display abis..sbb tu xle nk publish komen tu..xpe next entry be da 1st commenter.. =P

Airland said...

macam tgh gundah-gelana spt org berkelana je?? wat happening??

hudadida said...

airland:
jiwa hamba kaco..macam rendang yg dikaco kat dalam kawah tuh..cedey lo..*sobs*

r0sLiNa said...

np sdeh jew nie???

hudadida said...

r0sLiNa:
cedey le..
ade org buat kite cedey..=[