Pages

Saturday, September 5, 2009

takde tajuk

nak tau tak kalo aku marah ape yang aku selalu buat? aku tak reti nak marah pakai mulot sbenarnye..aku akan taip atau tulis..sebab hanya dengan cara tu je aku dapat luahkan semua yang aku rase..same jugak kalo aku sedih..tapi sedih aku masih bole bercakap lagi..selalunye aku nangis..tapi kalo marah sangat pon bole nangis gak..

aku bukan jenis org yang sanggup cakap bende2 yang akan buat org marah atau tak suke aku. selain menaip atau menulis selalunye kalo tak puas hati aku luahkan melalui tindakan..macam baling barang ke..tendang ape2 yang ade depan aku ke..tapi takat ni takde ape2 yang rosak la..kecuali hp, aku baling..hee *tapi time tu aku marah ok*

korang prnah tak sukekan seseorg yang tak mungkin korg dapat..aku suke die..bukan hanya suke tapi cinta..tapi aku tak bole miliki die..ye aku tau suke kan seseorg tak semestinya memiliki..tapi aku takot aku tak mampu..aku taknak kecewa lagi..sangat3 sakit..aku nak buang perasaan ni jauh2..aku taknak sakit lagi..tuhan tolong jauhkan perasaan ni dari aku..aku taknak terseksa lagi..

**************************

Tuhanku,
seandainya telah kau catat dia milikku, tercipta buatku, dekatkanlah dia padaku, 

satukanlah hatinya dengan hatiku, titipkan kemesraan antara kami, agar kebahagiaan ini abadi. 
dan tuhanku yang maha pengasih, seiringkanlah kami dalam melayari hidup.

tetapi ya Allah,
Seandainya engkau takdirkan dia bukan milikku, bawalah dia jauh dari pandanganku,

luputkanlah dia dari ingatanku, peliharakanlah aku dari kekecewaan, berikanlah diriku kekuatan, 
agar aku rasa bahagia walaupun tanpa dirinya. dan tuhanku, gantilah yang telah hilang, 
timbulkanlah kembali yang telah patah meskipun tidak sama dengan dirinya.

ya Allah,
pasrahkanlah aku dengan takdirMu...

No comments: