Pages

Sunday, September 13, 2009

sesi shopping

membeli belah bersama rakan ofisku. huhuhu. gile ramai orang harini. tu baru sabtu belum ahad. haizz. ramainye umat manusia nak membeli belah. sampaikan nak berbuka pon takde tempat korg tau tak. terpaksa beli air dan berbuka sambil berjalan. lastly, kitorg buka puase kat sentul hihihi. lepas buka puase wan bawak aku pegi taman tasik titiwangsa. beh gak la pegi sane. main gelungsor, buaian, tah macam2 lagi ape kename aku pon tak ingat. yang pasti aku berpeluh2 sonok, hahaha. cuma aku tak sempat nak abadikan kenangan mase kat situ sebab bateri camra aku dah habis. ni je yang aku sempat 'klick' kan untuk tatapan korg.




tak lepaskan peluang seyy.




terlalu ramai orang dangan hujan yang sekejap2.




huhu belon ni menarik perhatian aku.




sampul duit raye. huhu tak payah letak isi, pilih je nak bagi yang mane satu. =P




bunga api, seluar dan orang yang membelek.

2 comments:

ezany said...

mesti shoping sakan nih..

hudadida said...

hihih..
bli 2,3 helai je..
xde la soping sangat..
rmai sgt org..
nk jln pun jamm..huhu