Pages

Friday, September 4, 2009

Kongsi in english is share

hehe tajuk takde kene mngena dengan entry. ape perasaan korang bile dengar lagu ni? mungkin takde ape2 mungkin korg rase ape yang aku rase..aku cuma nak berkongsi perasaan melalu lagu ni..mungkin korg pon bole buat macam ni bile korg tak tau cara untuk luahkan perasaan korg kat seseorg..so enjoy yourself guys..


Kosong by Dewa 

Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku

Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu

Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

No comments: