Pages

Saturday, August 1, 2009

lari tajuk

susahnye nak puaskan hati semua pihak.
aku bukan la seorg yg perfecto.
tapi aku cuba untuk jadi perfecto.
kadang2 rase sakit hati.
tapi kadang2 rase segan.
bile pikir2 balik, aku hidup untuk ape?
suda tentu la kite hidup untuk menjadik hamba Allah kan.
hurm. sumenye kene kembali kepada Allah jugak.
ape pon tak kenal maka tak cinta. eh lari tajuk. *sile kejar*
ade tajuk ke? huhu. majulah sukan untuk mesia. *bukan untuk kite.haha*
sukan mesia bes ke? badminton, bola sepak, hoki. *sile vote dibawah*

perasaan kurang enak memang susa nak kawal. kalo reti kawal kite bole jadi pelakon terbaik. eh belum lagi. kalo reti kawal kite mgkin akan dicalonkan jadi pelakon terbaik. tapi belum tentu dapat menang. name tu da ade la kan. tapi kalo tengok balik, kite tetap berlakon walopn takde camera didepan, mikrofon diatas, mekap artis dan pengarah terbaik. kite berlakon dibumi Allah. hebat tak kite belakon tanpa ade skrip? *sile tepuk untuk diri sendiri* kenali diri anda, keluarga, kawan2, alam sekeliling juga pencipta. sekali lagi, tak kenal maka tak cinta.

p/s: ade jodoh tak kemana.

No comments: