Pages

Tuesday, July 7, 2009

R.I.P Farrah Fawcett

erm..mungkin tak ramai orang yang tau siapa farrah fawcett. dulu mase kecik2 kalo korg penah tengok cerita charlie's angles versi siri tv, korg mesti tau sape farrah fawcett. aku tau pun sbb mama penah cakap. dulu2 kan femes fesyen rambut yang macam ogy ahmad daud dalam cite azura. diorg sume tu tiru farrah fawcett la. die yang mulakan fesyen rambut tu dulu. macam kat bawah ni.

fesyen rambut ni dulu femes mase cite azura.

farrah fawcett mati akibat barah. tarikh aku tak pasti tapi berita pasal die tak lame lepas MJ meninggal. aku denga kat sinarfm.

2 comments:

alang said...

Klau tak silap. Dia mati tarikh yg sama dengan MJ mati. Tapi, cuma tetamu tertentu dibenarkan hadir ke pengebumian beliau.

hudadida said...

hehe..tak pasti sangat..tp mmg ade denga kat radio..=]