Pages

Thursday, July 9, 2009

lagu pulak

ha..berjumpe sekali lagi bersame hos anda hudotdidot..sempot..=P pagi tadi tengah gosok baju hos tibe2 teringat lagu nike ardilla - bintang kehidupan. sesuai buat sape2 yang putus cinta & perlukan sedikit semangat. walopun tentang cinta tapi msg die +ve kan. semalam hos ade pomis kat korg sume nak bagi tau jawapan teka-teki kan. kan. kan. haa..jawapnnye kite tunggu smpai hos habis merapu-ing. sape2 yang da tau tu dok diam2 tau. sebelum tu kite denga lagu ni dulu.



Nike Ardilla - Bintang Kehidupan

Jenuh aku mendengar

Manisnya kata cinta
Lebih baik sendiri

Bukannya sekali
Seringku mencoba
Namun kugagal lagi

Mungkin nasib ini
Suratan tanganku
Harus tabah menjalani

Jauh sudah melangkah
Menyusuri hidupku
Yang penuh tanda tanya

Kadang hati bimbang
Menentukan sikapku
Tiada tempat mengadu

Hanya iman di dada
Yang membuatku mampu
Slalu tabah menjalani

Malam malam aku sendiri
Tanpa cintamu lagi oh..oh ho..ho
Hanya satu keyakinanku
Bintang kan bersinar
Menerpa hidupku
Bahagia kan datang ..oh oh

okeh. berbalik pada teka-teki semalam..kenape kite tak bole nampak udara? heheh. musti korg2 yang tak dapt jawab tu tengah tunggu jawapan kan. kan. kan. =P hehe.

jawapan : sebab udara tak ade warna. *wink*

1 comment:

Sahabat Pena said...

" SIIIP NIH INFONYA SALAM PERSAHABATAN DARI AGUS FAUZY WONG KEDIRI JAWA TIMUR INDONESIA RAYA "

Jangan lupa berkunjung ke blog saya ya...di www.agusfauzy.com blog ini berisi tentang pribadi saya dan juga untuk berbagi ilmu serta pengalaman saya didunia maya ini dengan -(( MOTTO ))-
" BERTEMAN, BELAJAR, BEKERJA DAN BERIBADAH "

Kunjungi pula blog bisnis saya www.wargabisnis.com blog ini saya gunakan untuk affiliate saya jadi anda mau ikut monggo...tidakpun tak ada paksaan , didalam blog ini anda akan menemukan seleksi bisnis internet yang saya ikuti, ya.. mudah-mudahan blog bisnis ini bisa membantu warga Indonesia yang mau terjun kebisnis online untuk memilah dan memilih bisnis internet yang banyak bermunculan didunia maya ini tanpa ada paksaan apapun jadi tak ada yang merasa tipu menipu. saya membuat blog ini sekedar sampingan bisnis saja dan mungkin teman-teman ada bisnis baru yang bertanggung jawab tidak merugikan sesama bisa hubungi saya... he he he ceritanya lagi demam bisnis ya.... ya buat koleksi aja.... sori sob banyak iklannya

" SALAM BLOGGER DAN SAHABAT PENA INDONESIA "