Pages

Thursday, June 18, 2009

maafkan aku

mungkin ke org akan faham ape yg berlaku? tak mungkin sume akan pulih mcm biase. org tak kan faham sbb diorg takde kat tmpat aku. diorg tak kan faham ape yg aku rase. sakitnye aku. kecewanye aku. kesilapan yg aku buat tak mugkin bole ditarik balik. tapi sekurg2nye aku da sedar kesilapan aku tu. dan aku tak akan mudah lagi percayakan org. kebaikan aku ni adalah keburukan aku yg paling bodoh. maafkan aku...untuk sume yg aku da lakukan. untuk sume hati yg kecewa sbb aku..untuk kebodohan aku..aku mintak maaf..

No comments: