Pages

Wednesday, June 17, 2009

i am stupidos

aku da tak nak amik tau ape2 lagi da. penat aku je pk utk ko. ade ko kisah? mane ade. bile da takde tmpat lain lagi ko nak pegi, bile da takde tmpat lain lagi ko nak begantung baru ko nak mintak maaf dngan aku? ingat aku sugar mummy ko ke ske ati buat aku camtu. kalo diri sndiri taknak ubah, taknak berusaha..carik tok guru turun dari langit pun ko tak kan bole bejaye la beb. bende yang aku pesan dulu ko tak nak denga. skrg tanggung la. berlagak sangat. ko ingat hidup ni senang ke? mintak itu ini leh dapt. pegi la mamp. ko ske sangat gune bahase yg sedap kat tinge ko tu kan. ha amik la balik. bukan aku nk balas dendam tapi selagi ko tak dapat pengajaran selagi tu la ko leh buat ske2 ati ko.

ade ke patot call aku tanye nk ikot ke tak pegi karok. wtf. td baru jek mntk maaf tak nak buat lagik. suh org cakap dngan aku bg ko peluang. pandai ko eh. nk suh aku kesian la. mmg aku terkesian la kejap kat ko. tapi aku bukan yg dulu. mahap la ye. da bnyk sngat pngorbnan yg aku da buat. mak ko sndiri pun takleh nak buat cam aku. tapi bile aku bagi peluang ko sia2 kan. aku bukan bahan untuk ko buat uji kaji ke ape ke. ckup2 la ko seksa idup aku. aku mintak jasa baik ko spaye hormat keputusan aku. leave me alone. dont disturb me anymore. im sick of it. adios. berambos.

No comments: