Pages

Monday, June 29, 2009

Bahagia..ke?

bole ke korg terima seseorg yang suke korg sebb korg bole bahagiakn die? hurm..macam mane plak dengan kebahagiaan korg? tak ke org tu pentingkn diri sendiri? ape yang aku tau kalo kite sayangkn seseorg, kite lebih rela tengok org yang kite sayang tu gembira walopn kite kecewa. kan? korg yang penah bercinta penah tak rase macam ni? sanggup bekorban demi kbahagiaan org yang kite sayang. rasenye itula perasaan yang sebenar bile kite betul2 sayangkn seseorg. dan ape saje kesalahan yang die buat kite bole maaf dan lupekan dngan senang. sebb kite terima baik buruk die. cuma ape yang aku belajar dari pengalaman, jangan terlalu sanggup bekorban sampai terlupa diri sendiri.

p/s: hanya tuhan je yang tahu..=]

No comments: