Pages

Thursday, May 21, 2009

sister..

** says: if ada prob tu...jgn fikir2kan sgt k...kdg fikir2 pon tak leh settle
** says: sis tau dida ada prob..cume dida tanak tiap kali stori je
** says: just take 1 day at a time lah
** says:

dialog kat atas tu dialog aku dengn kakak yg bukan darah daging aku..walopun aku jmpe die hanya sekali tapi aku rase die lebih faham aku dari yg lain.mungkin sebb usia die yg lebih tua dn lebih matang buat aku seng brcerita atau mgkin sebb kami ade sesuatu yg same untk dikongsi.ape pun aku rase dihargai bile die amik berat.kadg2 aku nak die ade depan mate supya i can lean on her.tapi jarak membataskn semua tu.kadg2 aku macam budak2 nak bermanje dn aku dapt layanan manje tu dari die as a sister.yela aku kn anak sulong,mane ade kakak.but i do appreciate her.so thanks to her for all the times dat she spend with..

No comments: