Pages

Friday, May 15, 2009

My Selebet day on ayah's bday ..

hurm..harini rase mcm bengong2 skit..pkai tudung pun rase tak selesa..mate rase berat..ngantok lagi ..jumaat yg tak best..selalunya jumaat best sebb esok cuti..tapi mgkin sebb kerja yg bnyak jadi aku rase bengong2..

tengok la muke aku yg selebet gile.


selebetnye tudung..kepale sakit.mate rase beraaat jek time ni.


muke masam mcm cuka.tapi aku tak makan cuka pon. =P melayan perasaan.



dikesempatan ni aku nak ucap selamat hari jadi yg ke-53 kat ayah. dah tua rupanya ayh, hehe.. kalo kerja kerajaan da leh pencen da tu. tapi nsib baik ayh kerja swasta..makin tua makin laku.



rasenye tak terlambat lagi untuk aku ucap selamat hari ibu buat mama..terima ksih untk semua yg dberikn..akak tau akak bukan anak yg baik dn bukan anak yg boleh dibanggakn tapi akak selalu doakn kebahagiaan mama dan ayah.akak sayang mama ayah..

No comments: