Pages

Saturday, May 16, 2009

Keluarkan Peluh

harini pagi jogging kat bukit apek, ampang. tak tau nama bukit tu ape tapi kat taman saga, ampang. aku baru je 2,3 kali naik tracking kat sini. mama ayh dngan ya da banyk kali da. sebb hari tu diorg pnjat gunung kinabalu. patutnye aku pegi skali tp sebb aku tkot injure lagi aku cakap kat mama tak jadi ikot. tapi bile tengk gmbar diorg cam best plak. tu yang semgt naik bukit apek harini.hehe.

lepas panjat bukit apek, kitorg sggah sport planet ampang tngok ayah main futsal. penuh tmpat tu.rmai jugak yg main. panas, rase pning kepale duk dalam tapi luar lagi panas. kitorg jd pasukn sorak utk ayh hehe..

ayah menunggu giliran bermain.


ayah and the gang..


ayah berbaju merah as a goal keeper. bola asik masuk jek.keputusan kumpulan ayah kalah 6-1.


ayah dah penat kami pn dah panas.balik laa..

No comments: