Pages

Monday, January 21, 2008

Mon - 21st jan 2008 10.00 a.m.

Hurm…aku ni mmg x thn dugaan..nak samekn dgn die mmg la x bole..ok lps nih aku balik sndri..kalo die mkn dgn org lain yg mkn dengan seleranya..agak2 x teliur ke..heh..yelah..die tu kan perfect..sume leh buat..penyaba..caring..kire super women lah..bole buat mcm2 keje dlm satu mase..x mcm aku..lembik..lembap..buat keje malas..pale otak bengap..yelah..ornag bodoh la katekan..die tu kebal..sume pon x lut..heh..bile aku ckp mcm tu tau plak trase disindir..oo..pandai trase..igtkn slame ni kebal..x rs pape..huh..die je yg betol..orang lain sume salah..kalo becakap..diesaje nk menang..kalo ade pon pangai aku yg panas baran xde la mcm die..sume nak marah..bende kecik pon boeh jdik hal..tah hape2 tah..kalo dah marah tu sume pon die ungkit..macam die tu malaikat..x pnh buat slh..kalo mrh orang macam kite ni x pnh buat baik..ape mcam tu.smbhyang tunggang tebalik..aku igt la..die ni smbhyg sbb belagak je kot..yelah..ckp orang..waah..komain ag..orang tu seksi sgt la..x elok pkai bju mcm tu la..sendat la..bile aku pkai lengan pendek..aurat la..itu la..ape la..huh..die tu lagi la suke pkai bju fit skrg..yelah dah kurus la katekan..huh! kalo becakap die mmg x pnh nak pk kn hati orang lain..kadang2 aku pk die ni mcm xde prasaan..tp die tau plak sedey..tau plak marah..tapi kalo diri sndri kene..huhu melenting beb..bile die bukak mulut..heh ape lagi sumbat la telinge..yelah aku ni kan jenih kuat melawan..pastu suke nyusahkan die je…

Kenape la eh..kenape hidup aku ni mcm nih..kadang2 aku rase lebih baik aku xde dalam dunia nih..lagi baik..xde la nak susahkan orang kan?aku dah penat hidup..penat..kalau la aku x dilahirkan..kan ke bagos..aku tau mmg x elok ckp cmtu..tapi kalo kelahiran aku ni hanya menyusahkan orang buat ape..dah tentu2 orang akan lebih bahgia kalo aku xde..kalo aku mati pon..xde sape peduli la kan..yelah, aku ni suke nyusahkan orang..kalo aku mati mesti sume suke..kalo aku takde sume pon mesti x pasan..same jek..sbb diorg mmg suke kalo aku xdek..kadang2 aku rase dunia ni x adil..kalo aku buat baik pon orang ckp aku buat salah..kan baik aku buat salah je..bia puas hati aku..nk ckp pon ckp la..sbb mmg aku buat..

Untuk korang sume..aku mintak maaf kalo buat salah..mane tau..x smpat ke…=]