Pages

Thursday, June 26, 2008

aku..

"ko masok ari2 bukan aku tengok pon.." agak kasa bahasenye..tp ape bole buat..org tak takot aku pon..hurm..memang aku ditakdirkan utk tidak menakotkan kot..ade baiknye..bole buat rmai kwn tp burok pon bnyk jugak..aku bkn la perfect tp nak jugak dihormati skurang2ny..aku tau aku bukn ank yg baik..bukn jugak kakak yg baik..mgkin jugak bukn pelajar yg baik..dan tak terkecuali bukn pekerja yg baik..bukn kwn yg baik atau mgkn bukn kenalan yg baik..bukn girlfren yg baik jugak ke?hurm..sume tu bukn aku yg tntukan..tp sape yg nk jd tak baik..takde sape nk jd cetu..kalo bole aku nk puaskn ati sume org..tp kdg2 aku tau aku ni selfish gak..sume tu susa nk ckp sbb bukn diorg yg ade kt tmpt aku..

No comments: