Pages

Friday, November 2, 2007

surat berantai...humpp..

arinih..dapat msg dari sorg kawan...surat berantai...kalo kwn sejati akn fwd balik...hm...pd aku kalo kwn sejati x dnilai pd msg atau sesuatu bnde..sume tu pd hati...mayb untuk 1 atau 2 msg bole la d fwd kan tapi kalo da seploh...rsny kite pn tau kalo kwn kite tu ikhlas atau x kwn ngan kite kn..ape pon yg pnting kalo susah die dpt tulon..dulu...aku ade gk terasa kalo kwn2 aku tu x bg adiah ke ape ke..tp tu mase kecik2..tatau pape lagik..bile da besa nih bru la tepk..sume bnde tu x pnting pn..asalkn kite saling igt mengingati..msg skali2 x salah..tp jgn la smpai nk mbebankn kwn plak..drp rs suke jd tepakse plak..humm..kalo kwn kite tu x bls jgn la igt die x igt plak..mayb die sibuk..x smpat nk reply or fwd..bnyk lagik bende yg boleh dbuat slain tu..kan2 =D so..wat ever it's just let it b..n b ur self.. ;]

Tak Akan Ada Cinta Yang Lain - by Titi Dj





Haruskah ku ulangi lagi
Kata cinta ku pada mu
Yakin kan dirimu

Masihkah terlintas di dada
Keraguan mu itu
Susah kan hati mu

Tak akan ada cinta yang lain
Pastinya cintaku hanya untuk mu
Pernah kah terbersik oleh mu
Aku pun takut kehilangan
Dirimu

Ingatkah satu bait kenangan
Cerita cinta kita
Tak mungkin terlupa

Buang semua angan muluk mu itu
Percaya takdir kita
Aku cinta padamu

Akan kah nanti
Terulang lagi
Jalinan cinta semula

Dengarlah bisikku
Bukalah mata hatimu

takde

kadang-kadang ade hati
tapi belum tentu mengerti
takde hati tapi mungkin mengerti
ape yg dirase hanya dihati

suke tapi macam tak suke
peduli tapi macam tak peduli
sayang tapi macam tak sayang
cinta tapi macam tak cinta

risau tapi kadang-kadang je
ambik berat bukan boleh angkat
cakap tapi macam takde suara
tegur tapi tak berjumpa

sakit tapi tak rase
manis tapi takde gula
geram tapi tak boleh buat ape
nangis tapi tak bersuara